(1) Sprawdź, czy zasilanie jest włączone i czy bateria jest w pełni naładowana.
(2) Jeśli nie można uruchomić LEGEE za pomocą przycisków na urządzeniu, sprawdź czy nie jest włączona w aplikacji blokada dziecięca. Naciśnij przycisk blokady dziecięcej przez 3 sekundy, aby ją wyłączyć.
(3) Sprawdź czy aplikacja nie wskazuje na błąd sprzętowy.
(1) Poziom naładowania baterii jest niski (migające pomarańczowe i niebieskie wskaźniki LED). LEGEE wznowi czyszczenie, gdy zostanie wystarczająco naładowany.
(2) Jeśli LEGEE wraca do stacji ładującej pomimo dostatecznego naładowania:
– LEGEE mógł źle ocenić ukształtowanie terenu ze względu na listwę podłogową, przesunięte meble lub zamknięte drzwi i uznać zadanie za zakończone.
Urządzenie mogło również zostać zablokowane przez wąskie korytarze lub drzwi, należy wtedy usunąć wszelkie przeszkody.
– Sprawdź, czy wirtualne bariery nie blokują drogi, przez co LEGEE może uznać zadanie za zakończone.
– Sprawdź, czy do bieżącego zadania wybrano tylko określone pomieszczenia czy cały dom.
(1) Umieść stację ładowania lub LEGEE LuLu na otwartej przestrzeni lub usuń przedmioty wokół niej i wyczyść czujniki czystą, suchą ściereczką.
(2) Sprawdź, czy zasilacz jest prawidłowo podłączony do stacji ładującej i gniazda zasilania, wskaźnik ładowania będzie świecił wtedy na niebiesko.
(3) Należy upewnić się czy stacja ładowania jest mocno przymocowana do podłoża
Sprawdź czy nie jest włączona funkcja “Nie przeszkadzać”.
(1) Sprawdź, czy zasilacz jest prawidłowo podłączony do stacji ładującej lub LEGEE LuLu i gniazdka elektrycznego.
(2) Wskaźnik ładowania będzie migał na niebiesko podczas ładowania.
(3) Słabe przyleganie do styków ładowania. Należy wyłączyć zasilanie i odłączyć stację ładującą lub LEGEE LuLu, wyczyścić wszystkie styki ładowania za pomocą czystej szmatki z alkoholem, a następnie spróbować ponownie.
(1) Użyj przycisku Home, aby robot wrócił do stacji ładowania.
(2) Zaleca się, aby LEGEE był włączony podczas ładowania, robot będzie w stanie powrócić do stacji ładowania automatycznie w przypadku przesunięcia.
(3) LEGEE przestanie się ładować, gdy bateria będzie pełna, jednak raz na jakiś czas wznowi na krótko ładowanie. Pozostawienie robota podłączonego do stacji ładującej lub LEGEE LuLu może pomóc w utrzymaniu najlepszej wydajności baterii.
(1) Słaby kontakt między stykami ładowania, proszę użyć przycisku Home, aby LEGEE ponownie wrócił do stacji ładowania lub LEGEE LuLu.
(2) Wyłącz LEGEE i odłącz stację ładującą od źródła zasilania.
Przetrzyj styki ładowania czystą szmatką i alkoholem, aby usunąć kurz lub rdzę.
(3) Zarówno gniazdo o zbyt wysokim jak i zbyt niskim napięciu może spowodować, że stacja ładująca będzie wydawać brzęczący dźwięk. Spróbuj użyć innego gniazdka elektrycznego.
(4) Częstotliwość dźwięku, którą słyszy człowiek, wynosi od 20 Hz do 20 000 Hz, prawdopodobnie słyszysz odgłosy ładowarki.
(5) Wszystkie zasilacze lub transformatory w pewnym stopniu wydają dźwięki, urządzenie może być nadal używane bez obaw.
Wyłącz zasilanie, wyczyść lub wymień szczotkę boczną, filtr, ściereczkę czyszczącą i opróżnij pojemnik na zanieczyszczenia.
(1) Sprawdź czy w zbiorniku znajduje się woda.
(2) Przetestuj dyszę używając przycisku w aplikacji.
(4) Jeśli robot nadal nie spryskuje powierzchni, wyczyść dysze lub wymień je na nowe.
Wyjmij szczotkę boczną z urządzenia, usuń włosy między szczotką boczną a urządzeniem i zainstaluj ją ponownie
Czujniki krawędzi zapobiegają upadkowi robota z miejsc, takich jak schody lub krawędź podłogi. Aby uniknąć wejścia LEGEE do zakamarków, należy ustawić wirtualną barierę w aplikacji.
(1) Wyłącz LEGEE, wyczyścić szczotkę boczną i czujniki.
(2) Sprawdź, czy ściereczka czyszcząca jest dobrze przymocowana do urządzenia i czy nie jest zbyt brudna.
(3) Wyczyść zderzak i czujniki.
(4) Sprawdź, czy czujnik LiDAR działa prawidłowo. Naciśnij górną część pokrywy, powinna gładko odskoczyć.
(1) Sprawdź poziom głośności.
(2) Sprawdź, czy nie jest włączona funkcja “Nie przeszkadzać”.
(1) Uruchom ponownie urządzenie i aplikację.
(2) Sprawdź, czy sygnał Wi-Fi jest stabilny oraz czy LEGEE i smartfon znajdują się w tej samej sieci Wi-Fi.
(3) Sprawdź czy aplikacja nie wymaga aktualizacji.
(4) Sprawdź czy zostało wprowadzone poprawne hasło do Wi-Fi
Włącz funkcję Hotspot, wybierz “No Wi-Fi?” (‘Brak WiFi)podczas procesu łączenia i postępuj zgodnie z instrukcją
(1) Sprawdź czy sygnał Wi-Fi jest stabilny.
(2) Jeśli LEGEE był przeniesiony do innej sieci bezprzewodowej, przed użyciem należy ponownie połączyć LEGEE z aplikacją.
LEGEE może pracować zgodnie z harmonogramem w trybie offline. Wszystkie dane dotyczące czyszczenia zostaną zapisane w urządzeniu, a gdy zostanie ono ponownie podłączone, zapisane dane pojawią się też w aplikacji.
(1) Czyszczona powierzchnia musi być większa niż 3m2.
(2) Użyj funkcji szybkiego mapowania, aby LEGEE zeskanował i zakończył tworzenie mapy w krótszym czasie.
(3) Upewnij się, że urządzenie nie zostało przesunięte lub podniesione z podłogi podczas czyszczenia.
(1) Opróżnij zbiornik na nieczystości i ponownie napełnij zbiornik na czystą wodę.
(2) Błąd sprzętowy, proszę skontaktować się z lokalnym serwisem.