Jeśli urządzenie nie jest używane przez dłuższy czas, należy je przechowywać w suchym i bezpiecznym miejscu. Bateria musi być ładowana co 3 miesiące, aby utrzymać swoją żywotność. Jeśli bateria nie jest w pełni naładowana po 3-4 godzinach ładowania (zapalona zielona lampka LED), należy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą lub autoryzowanym dystrybutorem w celu jej wymiany.
Jeżeli urządzenie znajduje się w łatwo dostępnym miejscu:
- Jedną ręką przytrzymaj linkę zabezpieczającą, a drugą urządzenie i zdejmij je z szyby/powierzchni.
- Wyłącz robota w bezpiecznym miejscu.
- Sprawdź, czy przewód zasilający nie jest uszkodzony.
Jeżeli urządzenie NIE znajduje się w łatwo dostępnym miejscu:
Linka zabezpieczająca może być użyta do ściągnięcia urządzenia. Delikatnie pociągnij za linkę zabezpieczającą, trzymając ją blisko szyby, aby urządzenie nie spadło. Powtórz kroki 1-3 powyżej, aż urządzenie znajdzie się w zasięgu ręki.
- Sprawdź, czy materiał czyszczący nie jest zbyt brudny lub czy jest on płasko
przymocowany do dolnej części urządzenia. - Zbyt niski współczynnik tarcia spowodowany poniższymi czynnikami:
- Naklejki i folie okienne na szybie.
- Śliska powierzchnia szyby po wielokrotnym czyszczeniu.
- Zbyt niska wilgotność powietrza, np. w klimatyzowanym
pomieszczeniu.
- Aby uniknąć błędnej analizy, umieść urządzenie w odległości co najmniej 10 cm od obramowania.
- Wyczyść pasy gąsienicowe.
- HOBOT będzie próbował zmienić kierunek lub wciśnij “STOP” i przełącz przy użyciu strzałki w lewo lub prawo na tryb automatyczny.
- Wyczyść pas gąsienicowy.
- Ściereczka czyszcząca może być zbyt mokra. Wymień na suchą.
- Przyczyną może być zbyt niski współczynnik tarcia. Przejdź do sekcji FAQ,
pyt. 3-2 w celu znalezienia rozwiązania.
Wciśnij strzałkę w lewo lub prawo, aby przełączyć na automatyczny tryb.
Niektóre uszczelki okienne są bardzo płaskie i HOBOT może na nie najechać lub na nich utknąć i spowodować nieszczelność. Przenieś urządzenie co najmniej 10 cm od ramy i użyj strzałki w lewo lub w prawo, aby przełączyć na tryb automatyczny.
- Wyczyść pasy gąsienicowe.
- Ściereczka czyszcząca jest zbyt mokra lub brudna i należy ją wymienić.
- Współczynnik tarcia nie jest jednolity na całej powierzchni z powodu znajdujących się na niej naklejkach, foliach okiennych itd. Unikaj używania urządzenia na powierzchniach z niestandardowym wykończeniem.
Wciśnij przycisk “STOP” aby zatrzymać urządzenie.
- Uruchom ponownie urządzenia i aplikację.
- Włącz funkcję Bluetooth w smartfonie i ponów próbę połączenia.
- Sprawdź w smartfonie listę dostępnych urządzeń i wybierz “HOBOT”
- Sprawdź czy funkcja spryskiwacza jest włączona.
- Wyczyść dyszę ultradźwiękową miekką, suchą i czystą ściereczką.
- Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogą, wymień zbiornik na wodę
Gdy HOBOT znajduje się pomiędzy dwiema odbijającymi światło powierzchniami, sygnał pilota zdalnego sterowania może być zakłócany i powodować błędne wykrywanie.