Jeśli urządzenie nie jest używane przez dłuższy czas, należy je przechowywać w suchym i bezpiecznym miejscu. Bateria musi być ładowana co 3 miesiące, aby utrzymać swoją żywotność. Jeśli bateria nie jest w pełni naładowana po 3-4 godzinach ładowania (zapalona zielona lampka LED), należy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą lub autoryzowanym dystrybutorem w celu jej wymiany.

Jeżeli urządzenie znajduje się w łatwo dostępnym miejscu:

  1. Jedną ręką przytrzymaj linkę zabezpieczającą, a drugą urządzenie i zdejmij je z szyby/powierzchni.
  2. Wyłącz robota w bezpiecznym miejscu.
  3. Sprawdź, czy przewód zasilający nie jest uszkodzony.

Jeżeli urządzenie NIE znajduje się w łatwo dostępnym miejscu:
Linka zabezpieczająca może być użyta do ściągnięcia urządzenia. Delikatnie pociągnij za linkę zabezpieczającą, trzymając ją blisko szyby, aby urządzenie nie spadło. Powtórz kroki 1-3 powyżej, aż urządzenie znajdzie się w zasięgu ręki.

  1. Sprawdź, czy materiał czyszczący nie jest zbyt brudny lub czy jest on płasko
    przymocowany do dolnej części urządzenia.
  2. Zbyt niski współczynnik tarcia spowodowany poniższymi czynnikami:
    • Naklejki i folie okienne na szybie.
    • Śliska powierzchnia szyby po wielokrotnym czyszczeniu.
    • Zbyt niska wilgotność powietrza, np. w klimatyzowanym
      pomieszczeniu.
  3. Aby uniknąć błędnej analizy, umieść urządzenie w odległości co najmniej 10 cm od obramowania.
  1. Wyczyść pasy gąsienicowe.
  2. HOBOT będzie próbował zmienić kierunek lub wciśnij “STOP” i przełącz przy użyciu strzałki w lewo lub prawo na tryb automatyczny.
  1. Wyczyść pas gąsienicowy.
  2. Ściereczka czyszcząca może być zbyt mokra. Wymień na suchą.
  3. Przyczyną może być zbyt niski współczynnik tarcia. Przejdź do sekcji FAQ,
    pyt. 3-2 w celu znalezienia rozwiązania.

Wciśnij strzałkę w lewo lub prawo, aby przełączyć na automatyczny tryb.

Niektóre uszczelki okienne są bardzo płaskie i HOBOT może na nie najechać lub na nich utknąć i spowodować nieszczelność. Przenieś urządzenie co najmniej 10 cm od ramy i użyj strzałki w lewo lub w prawo, aby przełączyć na tryb automatyczny.

  1. Wyczyść pasy gąsienicowe.
  2. Ściereczka czyszcząca jest zbyt mokra lub brudna i należy ją wymienić.
  3. Współczynnik tarcia nie jest jednolity na całej powierzchni z powodu znajdujących się na niej naklejkach, foliach okiennych itd. Unikaj używania urządzenia na powierzchniach z niestandardowym wykończeniem.

Wciśnij przycisk “STOP” aby zatrzymać urządzenie.

  1. Uruchom ponownie urządzenia i aplikację.
  2. Włącz funkcję Bluetooth w smartfonie i ponów próbę połączenia.
  3. Sprawdź w smartfonie listę dostępnych urządzeń i wybierz “HOBOT”
  1. Sprawdź czy funkcja spryskiwacza jest włączona.
  2. Wyczyść dyszę ultradźwiękową miekką, suchą i czystą ściereczką.
  3. Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogą, wymień zbiornik na wodę

Gdy HOBOT znajduje się pomiędzy dwiema odbijającymi światło powierzchniami, sygnał pilota zdalnego sterowania może być zakłócany i powodować błędne wykrywanie.